مبانی نظری وپیشینه تحقیق تعیین فاکتورهای موثرو فاکتورهای مدیریت CRM

نمونه پيشينه تحقيق, فصل دوم پايان نامه ,چارچوب نظري پيشينه پژوهش

مبانی نظری وپیشینه تحقیق تعیین فاکتورهای موثرو فاکتورهای مدیریت CRM

۶ بازديد ۰ نظر

مبانی نظری وپیشینه تحقیق تعیین فاکتورهای موثرو فاکتورهای مدیریت CRM

دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق تعیین فاکتورهای موثرو فاکتورهای مدیریت CRM مبانی نظری وپیشینه تحقیق تعیین فاکتورهای موثرو فاکتورهای مدیریت CRM مبانی نظری وپیشینه تحقیق تعیین فاکتورهای موثرو فاکتورهای مدیریت CRMدانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق تعیین فاکتورهای موثرو فاکتورهای مدیریت CRM مبانینظریوپیشینهتحقیقتعیینفاکتو

-------

مبانی نظری وپیشینه تحقیق تعیین فاکتورهای موثرو فاکتورهای مدیریت CRM
مبانی نظری وپیشینه تحقیق تعیین فاکتورهای موثرو فاکتورهای مدیریت CRM
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .docx
تعداد صفحات: 126
حجم فایل: 0
قیمت: 70400 تومان

بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 126 صفحه

 قسمتی از متن word (..docx) : 
 

‏مبان‏ی‏ نظر‏ی‏ وپ‏ی‏ش‏ی‏نه‏ تحق‏ی‏ق‏ تع‏یی‏ن‏ فاکتورها‏ی‏ موثرو فاکتورها‏ی‏ مد‏ی‏ر‏ی‏ت‏ CRM
‏مقدمه‏
‏ در سال‌های اخیر با تحولات صورت گرفته در فن آوری‌های اطلاعات و ارتباطات با بوجود آمدن مفاهیم جدید در جهانی شدن ، فعالیت آزادانه ، افزایش نوآوری ، کاهش مستمر چرخه عمر محصولات و ... شاهد طلوع مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM‏) به عنوان یک رویکرد مهم در کسب و کار بوده‌ایم که هدف آن بازگشت به دوره‌ی بازاریابی شخصی است .
‏ این مفهوم نسبتاً ساده‌ای است که بیان می‌دارد مشتریان مختلف محصولات مختلفی را می طلبند ( الهی 1385) CRM‏ به سازمان‌ها و شرکت‌ها کمک می‌کند تا بفهمند کدام مشتری ارزش به دست آوردن ،‌کدام ارزش نگه‌داشتن ، کدام مشتری استراتژیک بوده ، کدام سودآور است و از کدام یک می‌توان صرف نظر کرد ( عابدین 1385) ،‌شرکت‌ها اغلب در فهم CRM‏ دچار مشکل می‌شوند ، آنها تصور می‌کنند که می‌توانند تنها با پیاده سازی تکنولوژی به مزایای CRM‏ دست یابند ، ولی آنها نمی‌دانند ، که تنها در صورتی میتوانند از مزایای عمده کسب و کار CRM‏ بهره گیرند . که به اتخاذ استراتژی کسب و کار مشتری محور که موجب فرهنگ سازمانی مشتری محور می‌شود مبادرت نموده و سپس تکنولوژی مناسب و یکپارچه با زیر ساخت IT‏ شرکت را پیاده سازی کنند .
‏دلیل دیگری که شرکت‌ها را هنگام انتخاب CRM‏ دچار مشکل می‌کند این است که هیچ فروشنده‌ای همه قابلیت‌های CRM‏ که مورد نیاز شرکت می‌باشد را ارائه نمی‌دهد (‌ خانلری ، 1385)
‏نکته اساسی و لازمی که باید دراینجا به آن اشاره شود این است که CRM‏ به معنی مدیریت ارتباط با مشتری است نه بازاریابی ارتباط با مشتری . مدیریت مفهومی گسترده‌تر از بازاریابی داشته و شامل تولید ، منابع انسانی ،‌مدیریت خدمات ، فروش و تحقیق و توسعه است بنابراین CRM‏ مستلزم رویکردی سازمانی و در تمام سطوح کسب و کار است که برای انجام کسب و کار و نه استراتژی‌ ساده بازاریابی مشتری محور . .CRM‏ تمام کارکردهای سازمان ( بازاریابی ، تولید ، خدمت به مشتری و غیره ) را که نیازمند تماس مستقیم یا غیر مستقیم با مشتریان است را در بر می گیرد . Glay & Byun 2001)‏)


 

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 
برای مشاهده توضیحات فایل  مبانی نظری وپیشینه تحقیق تعیین فاکتورهای موثرو فاکتورهای مدیریت CRM  اینجا کلیک کنید برای دانلود فایل باکیفیت مبانی نظری وپیشینه تحقیق تعیین فاکتورهای موثرو فاکتورهای مدیریت CRM روی دکمه زیر کلیک نمائید ✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول ✔️ دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق تعیین فاکتورهای موثرو فاکتورهای مدیریت CRM
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.